Bewezen resultaat

Vlotter betalingsverkeer begint bij duidelijkere communicatie. Daarom kiezen wij bewust voor een persoonlijke aanpak. Je openstaande facturen worden niet alleen sneller voldaan, maar ook zorgt onze werkwijze ervoor dat de relatie met je debiteuren verbetert. Lees hieronder hoe wij je bedrijf een boost geven.        

Facturatieproces

Allereerst analyseren wij je interne facturatieproces. Op basis hiervan richten wij dit samen goed in. Denk hierbij aan het aanscherpen van je standaard templates, het verkorten van betalingstermijnen en het inperken van het aantal betalingsherinneringen. Het doorvoeren van deze praktische verbeterpunten vormt de basis voor een betere cashflow.

Een beller is sneller

Heeft je debiteur na een eerste betalingsherinnering jouw factuur niet voldaan? Dan komen wij in beeld. Onze specialist belt met je debiteur om een concrete betalingsafspraak te maken. Je debiteur ontvangt hiervan een bevestiging. Vervolgens zien wij erop toe dat deze afspraak wordt nagekomen.

Feedback

Tijdens ons gesprek informeren wij bij je debiteur naar de reden waarom hij niet betaalt. Onze ervaring leert immers dat een debiteur niet altijd tevreden is over de geleverde dienst of het ontvangen product. Deze waardevolle feedback koppelen wij naar je terug. Dit leidt tot betere zakelijke relaties.

Incasso

Komt je debiteur de gemaakte betalingsafspraak niet na? In overleg met jou neemt onze incassopartner Open Legal Advocaten het dan van ons over. Hierbij kunnen alle juridische middelen worden ingezet. Vaak volgt de betaling hierna alsnog.

*Excl. btw en op basis van 12 maanden.